wtorek, 14 lipca 2009

Witam


Witam na moim blogu poświęconym modelom samochodów w skali 1:43. Moja kolekcja jest dość mała, mam jednak zamiar znacznie ją powiększyć.

Czemu 1:43 ?

Długo zastanawiałem się nad wyborem skali w której będe kolekcjonować swoje modele, głownym konkurentem 1:43 było 1:18. Modele w skali 1:18 są większe, mają więcej detali, często miękie wykończenia. Kosztują jednak sporo więcej i są trudniejsze w przechowywaniu - dlatego zdecydowałem się na skalę 1:43. Innym impulsem do zbierania modeli właśnie w 1:43 była seria kultowych aut PRL-u oraz fakt że przedtem posiadałem już parę porządnych aut w tym rozmiarze. Moim pierwszym zakupem były modele: Ferrari 360 modena w wersji spider ( kapitalny model od Kyosho, zdjęcie powyżej ) oraz nie gorszy SLR od AutoArt. Oba modele swoim wykonaniem i ilością detali przekonały mnie całkowicie do 1:43.
W następnym wpisie zapodam zdjęcia swojej kolekcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz