poniedziałek, 20 lipca 2009

SLR

Mercedes SLR McLaren to już kultowy samochód. Debiutował w 2003 roku, powstał przy współpracy McLarena i Mercedesa. Auto wyposażone jest w potężny silnik o pojemności 5,5 litra i mocy 626KM. Auto zaliczyć można do klasy GT, przednia maska jest bardzo długa i kończy się charakterystycznym noskiem z logo Mercedesa. SLR jest prawdziwym dziełem sztuki. Auto nie tylko nieźle przyspiesza ( 3,8s do 100 km/h ), ale i świetnie hamuje ( niespełna 70m z 200km/h ). Auto jest bardzo ciężkie, waży ponad 1,7t, mimo tego rozpędza się do 336Km/h i jest to aktualnie najszybsze auto w mojej kolekcji, bijąc na głowę Ferrari f360 i Porsche 911.

Model od AUTOart wykonany jest bardzo dokładnie. Długo zastanawiałem się nad kolorem, barwa którą wybrałem jest kapitalna, kolor daje świetne refleksy, robi większe wrażenie od zwykłego srebrnego koloru. W modelu zaskoczyły mnie również koła, klocki hamulcowe wykonane są dokładniej niż w Ferrari, a felgi wyglądają kapitalnie. Świetnie wyglądają boczne wydechy i dyfuzor. Światła zostały nieźle wykonane. Na uwagę zasługuje też dokładnie odwzorowane wnętrze, AUTOart nie zapomniał o pięknych czerwonych fotelach i napisie SLR na konsoli centralnej. Nic się nie otwiera, ale to nie jest istotna wada tego modelu, są nią natomiast spore szpary w łączeniach z tyłu i w bocznej częsci nadwozia, z przodu nie ma tego problemu, wycieraczki też nie zostały najlepiej zrobione, powinny być mniejsze i bardziej dyskretne. Mimo paru błędów model oceniam bardzo dobrze. Ocena: 7/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz